Herkes Sizinle Konuşmak İstesin! – Telefonda İletişim Teknikleri Eğitimi!
Firma çalışanlarınızın kurum kültürünüzü ve kalitenizi telefonda dahi yansıtmasını sağlamak, etkileyici bir şirket imajı yaratmak, müşteriyi etkileyecek konuşma taktiklerini, mevcut becerilerinizi geliştirecek uygulamaları, soruları güvenle cevaplamayı öğrenmek için Telefonda Etkili İletişim Kursu!
Yönetici asistanları, telefon üzerinden satış yapan firmalarda çalışanlar, çağrı merkezi çalışanları, sigorta ve banka sektöründe çalışanlar, e-ticaret sitelerinin çağrı merkezlerinde çalışanlar ve bu alanda kariyer yapmak isteyenler Telefonda Etkili İletişim eğitimleri için kayıtlarını hemen yaptırmalı!
Neler Kazanacaksınız? – Telefonda Etkili İletişim Kursu
- İletişim becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Telefonda iletişim kurallarını öğreneceksiniz.
- Diksiyonunuzu düzelteceksiniz.
- Sesinizi etkin şekilde kullanacaksınız.
- Müşteri memnuniyetini sağlayacaksınız.
- Stresle baş etmeyi öğreneceksiniz.
- Dinleme becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Anlama ve talep karşılamayı öğreneceksiniz.
Telefonda İletişim Teknikleri Eğitimi Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
İmaj Akademi olarak imaj kursları ile kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen kişiler için kaliteli eğitimler veriyoruz. Her biri alanında uzman satış pazarlama ve kişisel gelişim eğitmenleri ile profesyonel hayata hazırlık amacı taşıyan kurslarımızdan olan Telefonda İletişim Teknikleri Kursu eğitim programı:
- İletişim nedir?
- Telefonda iletişimin önemi
- Konuşma becerilerinin kazanılması ve uygulanması
- Konuşmada vurgunun etkisi
- Konuşmada ses tonunun etkisi
- Profesyonel nezaket
- Her arayana beklenen bir misafir gibi davranmak
- İyi bir ilk izlenim oluşturmak
- Telefonda iletişim kurma prensipleri
- Telefonda ikna etme prensipleri
- Kullanılması önerilmeyen kelimeler
- Telefonda kızgın kişilerle iletişim ve iletişimi yönetme
- Telefonda zor insanlarla baş etme yöntemleri
- Bölüm Telefonda Müşteri İkna Ederken
- Telefonda profesyonel bir imaj yansıtmak
- Telefonda doğru ve etkili konuşma
- Telefonda görüşme adımları
- Telefon cevaplama incelikleri
- Dış aramalar
- İç aramalar
- Telefon etiği
- Etkin dinleme
- Müşteriyi elde tutmanın önemi
- Görüşmeyi kontrol etme yöntemleri
- Empatik yaklaşım
- Zor müşterilerle telefonda baş edebilme
- Şikayetleri ele almak
- Konferans görüşmeleri
- Müşterilerle iletişim kurarken söylenmesi gerekenler/söylenmemesi gerekenler
- Telefonla iletişimde müşteriyi rahatsız eden ifadeler
- Etkili soru sorma becerileri
- Telefonda problem çözme
- Sözcük seçimi ve sesin kullanımı
- Müşteri odaklılık ve önemi
- Müşteri beklentilerinin telefonda karşılanması
Kurs Bilgisi:
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Telefonda iletişim teknikleri dersleri aldığımda hangi sektörlerde çalışabilirim?
Kurs sonunda turizm, telekomünikasyon, bilişim hizmetleri, güvenlik hizmetleri, bankacılık, hastane, internet, eğitim kurumları vb. sektörlerde çalışabilirsiniz. Çağrı merkezine sahip her yerde görev alabilirsiniz.
Telefonda satış yapmak için kursa gitmek gerekli mi?
Telefonda satış yapabilmek ayrı bir uzmanlık gerektirir. Bu nedenle eğitim almanızı öneriyoruz. Kişileri telefonda ikna etmek ve satış yapmak zor olduğu için tekniklerini öğrenmekte yarar var. Müşterilerinizi memnun etmek ve satışlarınızı artırmak için eğitim almalısınız.
Telefonda iletişim teknikleri kursu kariyerime ne kazandıracak?
Eğer telefon üzerinden satış yapan bir firmada görevliyseniz kurs sonunda daha profesyonel bir şekilde çalışırsınız. Yüz yüze satış ile telefon satışı arasındaki farkı görmüş olursunuz. Aynı zamanda müşteriye yaklaşım şekillerini de öğrenmiş olursunuz.
Türkiye’nin Kişisel ve Kurumsal Gelişim Merkezi
Rakamlarla İmaj Akademi
Kurumsal Eğitim
Bireysel Eğitim
İmaj Danışmanlığı
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Telefonda İletişim Teknikleri Kursu ve bütün eğitimlerimiz ile hizmetinizdeyiz!
Nerelerdeyiz? – Telefonda İletişim Teknikleri Kursları
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya