Sevilen Firmalar Eğitimli Çalışanlar! – Halkla İlişkiler Yönetimi Eğitimi
Halkla İlişkiler Uzmanı olarak çalışmak ve müşteri ilişkileri departmanlarında görev almak isteyenler, firma yöneticileri ve iletişim uzmanları, çağrı ve çözüm merkezi çalışanları, reklamcılar ve ajans çalışanları için İmaj Akademi Halkla İlişkiler Yönetimi Kursu!
Müşterilerle nasıl başarılı ve etkili ilişki kurulacağını, anlayış, sempati ve destek kazanmanın yollarını, dış bağlantılarda şirketi temsil etme yöntemlerini, ikna ve inandırma yollarını öğreneceğiniz Halkla İlişkiler Yönetimi Eğitimi için kaydınızı yaptırın, kendinizi geliştirin.
Neler Kazanacaksınız? – Halkla İlişkiler Eğitimleri
- Mesleki bilgi ve yeterlilik kazanacaksınız.
- Halkla İlişkiler Uzmanı olacaksınız.
- Müşteri ilişkilerinizi geliştireceksiniz.
- Etkileme ve ikna yeteneğinizi geliştireceksiniz.
- Halkla ilişkiler stratejileri öğreneceksiniz.
- Motivasyon yaratmayı öğreneceksiniz.
- Telefonda iletişim yöntemlerini öğreneceksiniz.
- Kariyer basamaklarını hızla çıkacaksınız.
Halkla İlişkiler Yönetimi Kursu Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
Halkla İlişkilerde Planlama ve Bütçelendirme Süreci
- Halkla ilişkiler temel kavramı/nitelikleri
- Halkla ilişkilerin önemi
- Reklam ve halkla ilişkiler
- Propaganda ve halkla ilişkiler
- Lobicilik ve halkla ilişkiler
- Hedef kitlelerin amaçlarının Tespiti
- Faaliyet ve iletişim programının hazırlanması, değerlendirilmesi ve uyguluma planının yapılması
- Bütçeler- masraflar
Kurumsal İtibar Yönetimi
- Kurumsal konumlandırma
- Kriz İletişimi yönetimi
- Değişim yönetimi ve iç iletişim
- Kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi
- Toplumsal çevre ilişkileri yönetimi lider iletişimi
- Kurumsal sözcülüğün başarılı bir şekilde oluşturulması
- Doğru mesaj, Doğru İmaj
Medya İlişkileri Yönetimi
- Medya dediğimiz Nedir? Medya Neden bu kadar önemli?
- Medya ile ilişkilerden ne anlıyoruz? İlişki mi? İletişim mi?
- Medya tarafında hayat nasıl akıyor?
- Türk medyasının yapısı ve özellikleri, dünya medyasından farklılıkları
- Güncel gelişmeler
- Medya ile İyi ilişkiler nasıl yapılandırılır?
- Medya ilişkilerinde dikkat edilmesi gereken noktalar
- İyi bir medya stratejisi nasıl hazırlanır, neler olmalıdır?
- Başarılı uygulamalardan örnekler
Kişisel Marka Yönetimi
- Marka ve pazarlama kavramlarının netleştirilmesi
- Örnek “marka” çalışması
- Markamızı konumlandırmak ve ifade etmek
- Hedef kitleye ulaşmak için doğru stratejiyi kurmak
- Markamızı güçlendirmek ve zenginleştirmek
- Güncel pazarlama tekniklerinin kişisel markamıza uyarlanması
- İletişimde renk, giyim ve etiketin önemi
- İletişimde kültürel farklılıklar
- Markanın devamlılığı için iletişim
Müşteri çeşitleri
- Hedefe uygun halkla ilişkiler planlaması
- Davranış şekilleri
- Değer yargılar
- Motivasyon
- Yüz yüze ilişkiler
- Telefonda konuşma
Halkla İlişkiler Alanında Başarılı Bir Kariyer
- Nereden başlamalı? Nereye doğru nasıl adımlar atmalı?
- Başarılı bir kariyere giden yolda bekleyen sürprizler, yerine getirilmesi gereken olmazsa olmazlar
Kurs Bilgisi:
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Halkla İlişkiler Yönetimi kursu bu alanda çalışmamı sağlayacak mı?
Aldığınız eğitim sonrasında Halkla İlişkiler Uzmanı olarak firmalarda çalışabilirsiniz. Bu departmana sahip her şirkete başvuruda bulunabilirsiniz. Müşteri ilişkileri gibi pozisyonlarda da rahatlıkla çalışabilirsiniz.
Halkla İlişkiler Yönetimi kursu uzmanlığı mı departman yönetimini mi kapsıyor?
Firmaların Halkla İlişkiler departmanında hem çalışabileceğiniz hem de departmanı yönetebileceğiniz bilgi birikimine kavuşursunuz. Uzmanlık ve yöneticilik süreçlerinin tamamına hakim olursunuz.
Halkla ilişkiler kursu iletişim becerilerimi artıracak mı?
Bu eğitimler sadece müşterileriniz ve yöneticilerinizle olan ilişkilerinizi değil günlük hayattaki ilişkilerinizi de düzene sokacak. Karşınızdakini daha iyi anlayabilir düzeye geleceksiniz. Empati kurma yeteneğiniz artacak.
Türkiye’nin Kişisel ve Kurumsal Gelişim Merkezi
Rakamlarla İmaj Akademi
Kurumsal Eğitim
Bireysel Eğitim
İmaj Danışmanlığı
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Halkla İlişkiler Yönetimi Eğitimi ve bütün eğitimlerimiz ile hizmetinizdeyiz!
Nerelerdeyiz? Halkla İlişkiler Kursları
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya