Müşteri Odaklı Hizmet Anlayışı! – İmaj Eğitimleri
Firmasının çağrı merkezi sistemindeki yanlışları görmek ve doğru yöntemleri uygulamak isteyenler, çağrı merkezi çalışanları, müşteri karşılama ve yönlendirme görevi olanlar, telefonda satış ve pazarlama yapanlar, çağrı merkezlerinde çalışmak isteyenler için etkili iletişim kurma ve anlama yöntemlerini anlatan Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi!
Çağrı Merkezi Yönetimi kursu ile firmanızın departman gelişimini sağlayacak, kaliteli soru sormayı bilen, profesyonel hizmet vererek herkesin çalışmak isteyeceği bir çağrı merkezi sistemi oturtacak, çalışanlarınızı insan ilişkilerinde uzman hale getireceksiniz.Çağrı merkezi yönetimi eğitimleri için kayıt yaptırmak isterseniz danışmanlarımızı arayabilirsiniz.
Neler Kazanacaksınız? – Kurumsal Çağrı Merkezi Yönetimi
- Çağrı merkezi departmanınızı geliştireceksiniz.
- Çalışanlarınızın iletişimini güçlendireceksiniz.
- Beğenilen bir çağrı merkezi olacaksınız.
- İhtiyaçları doğru anlayabileceksiniz.
- Dinleme ve soru sorma becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Telefonda iletişim kurmayı öğreneceksiniz.
- Müşteri bağlılığı yaratabileceksiniz.
- Müşteri beklentilerini karşılayacaksınız.
Kurumsal Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
İmaj Akademi olarak kurumsal eğitimlerimizi yıl boyu vermeye devam ediyoruz. Çalışanların ve firma yöneticilerinin ihtiyaçlarını karşılayacak olan Kurumsal Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi de alanının uzmanlarını yetiştiriyor. Çağrı merkezi yönetimi kursu programımız:
1.Çağrı Merkezleri
- Çağrı merkezlerinin önemi, gerekliliği
- Çağrı merkezlerinde çalışmak
- Kurum kültürünün gelişiminde çağrı merkezlerinin önemi
- Motivasyonun etkisi
- Farklı kişilik yapılarına göre motivasyon teknikleri
- Kurum kültürü uyumu
2.Telefonda İletişim
- Telefonda hizmet kalitesi
- Telefonda etkin dinleme
- Telefonda iletişim engelleri ve çatışmaları
- Telefonda iletişim hataları
- Müşteri odaklılık
- Telefonda tutum ve davranışların önemi
- Müşterileri kızdıran durumlar
- Telefonda açılış – bekletme ve kapanış kuralları
- Her şikayet değerlidir
- Çağrı değerlendirme
3.Diksiyon
- Sözcük ve ses kullanımı
- Ses tonu ve nezaket
- Vurgu ve tonlama
- Uygulama örnekleri
4.Telefonda Güzel-Etkili-Doğru Konuşma
- Çağrı merkezinde etkili dinleme ve konuşma teknikleri
- Konuşmada canlılık ve doğallık
- Konuşmada seçilen sözcüklerin önemi
- Hedef kitleye uygunluk
- İstenmeyen kelimeler
- Güven, teyit, anlama, bekletme, empati
5. Telefonda Bilgi Toplama, Soru Sorma ve Çözüm Sunma Teknikleri
- Soru türleri
- Etkili soru sorma becerileri
- Etkili soru sormanın önemi
- Güven alanı oluşturma
- Telefonda problem çözme
- İkna teknikleri
6.Müşteri – Danışan Tipleri
- Zor insan ve zor durumlarla telefonda baş etme
- Örnek olay canlandırma tekniğiyle uygulama örnekleri
7.Çağrı Merkezinde Stresle Baş Etme
- Kişilik tiplerinin strese etkisi
- Stres kaynakları
- Stresin aşamaları
- Çağrı merkezlerinde stresin nedenleri ve sonuçları
- Stresin motivasyona etkisi
- Stresin kurum kültürüne etkisi
- Stresi yönetmek
- Stres önleyici etkinlikler: Zaman yönetimi, Planlama, Enerji Grafiği
- Stres tutum ölçeği testi
- Tükenme ölçeği testi
- Stres kaynakları testi
- Uygulamalar
8.Müşteri Odaklı Hizmet Yaklaşımı
- Hizmet odaklı yaklaşımın temelleri
- Değişen müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına yanıt verebilmek
- Müşteriyi elde tutmanın önemi
- Bir müşteri kaybının firmaya rakamsal sonuçları
- Etkin dinleme
- Öz değerlendirme
- Telefonla iletişimde müşterileri rahatsız eden ifadeler
- Telefonla etkin iletişime uygun kelime dağarcığı geliştirmek
- Görüşmeyi kontrol etme kriterleri
- Görüşmenin kontrolünüzden çıkmasının sebepleri
9.Çağrı Alma Uygulamaları
- Örnek çağrı dinlemeleri
- Çağrı alma uygulaması
Kurs Bilgisi:
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Çağrı Merkezi Yönetimi kursu kariyerime nasıl faydalı olacak?
Çağrı merkezi çalışanıysanız daha iyi dinleme ve konuşma kabiliyeti edineceksiniz. Müşterilerinizi daha iyi anlayacaksınız, stresinizi kontrol edebileceksiniz. Başarılı bir kariyeriniz olacak.
Çağrı Merkezi Yönetimi eğitimi içerisinde uygulama dersleri var mı?
Eğitimlerimizde çağrı merkezinde nasıl telefon cevaplanacağı, nasıl yanıt verileceği, iletişimin nasıl daha sağlıklı oluşturulacağı uygulamalı olarak gösterilmektedir.
Çağrı Merkezi Yönetimi kurumsal eğitim şeklinde nasıl veriliyor?
Firmanızın çağrı merkezi departmanına özel olarak belirlenen gün ve saatlerde eğitim verilmektedir. Aynı zamanda hafta sonu eğitim grupları da oluşturulmaktadır.
Türkiye’nin Kişisel ve Kurumsal Gelişim Merkezi
Rakamlarla İmaj Akademi
Kurumsal Eğitim
Bireysel Eğitim
İmaj Danışmanlığı
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Kurumsal Çağrı Merkezi Yönetimi Kursu ve bütün eğitimlerimiz ile hizmetinizdeyiz!
Nerelerdeyiz?
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya