Akılda Kalıcı Markalar İçin Önce Eğitim! – Satış ve Pazarlama Eğitimleri
Pazarlama ve marka odaklı kariyer oluşturmak isteyenler, marka yöneticisi olarak çalışmak, kişisel markasını büyütmek, pazarlama yöntemleri hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler; üst ve orta düzey yöneticiler, reklam ve tanıtım bölümü mezunları için İmaj Akademi’den Marka Yaratma Stratejileri Kursu!
Türkiye’nin en iyi marka uzmanı eğitmenlerinden marka ve markalaşma kavramları, marka özellikleri, marka mimarisi ve stratejik marka konumlandırma ve marka iletişimi hakkında farklı yöntemler öğretmeyi hedeflediğimiz marka yaratma eğitimleri sonunda başarılı markaların kaşifi olacaksınız. Geç kalmayın, Marka Yaratma Stratejileri Eğitimi için yerinizi ayırtın!
Neler Kazanacaksınız? Marka Yaratma Stratejileri Kursu
- Mesleki bilgi ve yeterlilik sahibi olacaksınız.
- Markalaşma bilgisi edineceksiniz.
- Başarılı marka yaratmayı öğreneceksiniz.
- Marka yönetmeyi öğreneceksiniz.
- Markanızın değerini artırmayı öğreneceksiniz.
- Marka stratejilerini kavrayacaksınız.
Marka Yaratma Stratejileri Kursu Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
İmaj Akademi olarak imaj kursları ile kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen kişiler için kaliteli eğitimler veriyoruz. Her biri alanında uzman satış pazarlama ve kişisel gelişim eğitmenleri ile profesyonel hayata hazırlık amacı taşıyan kurslarımızdan olan Marka Yaratma Stratejileri Kursu eğitim programı:
1. Marka Oluşturma ve Kalite İlişkisi
- Markanın Tanımı
- Markalaşmanın Önemi
- Markanın Firmalar Açısından Faydaları
- Markanın Tüketiciler Açısından Faydalar
- Marka Yaratma ve Kalite
- Kalite İyileştirme Faaliyetleri
-
- Görüntü
- Güvenirlik
- Cevap Verme
- Yeterlilik
- Nezaket
- Kredibilite
- Güvenlik
- Ulaşabilme
2. Marka İmajı ve Satışlara Etkileri
- Markanın Günlük Hayatımızdaki Yeri ve Önemi
- Markanın Başarı Şartları ve Etkili Marka Stratejileri
- Marka İmajı ve Satışların Geliştirilmesindeki Önemi
3. Marka Yönetimi Açısından Konumlandırma Stratejisinin Önemi
- Konumlandırmanın Tanımı
- Konumlandırma Stratejisi Uygulamalarında Takip Edilecek Basamaklar
- Konumlandırma Stratejisinde Kullanılacak Temel Yaklaşımlar
-
- Ürün Özellikleri ve Rakipler Yaklaşımı
- Fiyat ve Kalite Yaklaşımı
- Kullanım ve Uygulama Yaklaşımı
- Ürün ve Kullanıcı İlişkisi Yaklaşımı
- Ürün Sınıfı Yaklaşımı
- Kültürel Simgeler Yaklaşımı
- Rakip Yaklaşımı
4. Mal ya da Hizmeti Konumlandırmak İçin Kullanılan Teknikler
- Pazarda İlk Olma
- Pazarda Ürünü Tek Hale Getirme
- Pazarda Lider Olarak Konumlanma
- Pazar Liderine Göre Konumlama
- Karşı Yer
- Rakibi Yeniden Tanımlama
- Üretici İşletmenin İmajını Kullanmak ya da Üretim Dalının Genişletilmesi
- Adlandırma
7. Stratejik Markalaşmada Doğru ve Etkili İletişim Yönetimi
- Kişinin aklına seslenmek
- Kişinin duygularını anlamak ama asla sömürmemek ve istismar etmemek
- İletişimde açıklık ve dürüstlük
- Dinleyebilmek
5. Mal ya da Hizmeti Yeniden Konumlandırmak İçin Kullanılan Yöntemler
- Ürün İçeriğini Değiştirme
- Fiziksel Değişiklik Yapma
- Ürün Kullanımını Değiştirme
- İmaj Değişikliği Yapma
8. Stratejik Markalaşma Sürecinde Algı Stratejisi Yaklaşımı
- Algım, marka kimliğimi nasıl besliyor?
- Marka kimliğimin doğru ve etkili iletişimini/aktarımını nasıl yaparım?
- Uygun iletişim kanallarına nasıl karar veririm?
- Bu kanalları en etkili biçimde nasıl kullanırım?
- Duyulara nasıl hitap ederim?
- Duygusal bağlılık/sadakat kazabilmek için neler yapmam gerekiyor?
6. Stratejik Markalaşmada İletişimin Önemi
- Stratejik Markalaşmada İletişimin Gerekliliği
- Stratejik Markalaşmada İletişim Süreçleri
- Stratejik Markalaşmada İletişimi Yönetmek
9. Stratejik Markalaşmada Kriz İletişimini Yönetmek
- Şirket ve çalışan itibarına zarar verebilecek etkenler nelerdir?
- Karşılaşabileceğimiz zorlukları nasıl öngörebiliriz?
- İtibar krizine sebep olabilecek durumlar ve alınabilecek tedbirler nelerdir?
- İtibar krizi anında nasıl bir yol izlemeliyiz? Dikkat edilmesi gereken elzem unsurlar nelerdir?
- Kriz durumundan mümkün olduğunca az darbe alarak nasıl çıkarız?
- Kriz ve medya ilişkileri
Kurs Bilgisi:
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Marka Yaratma Stratejileri kursu firmamıza ne katacak?
Bu kurs sonrasında markanızı daha profesyonel bir şekilde yöneterek kitlelere ulaştıracaksınız. Marka imajınızı oluşturarak geniş kitlelere ulaştırmanın yararlarını göreceksiniz. Öğrendiğiniz stratejileri uzun vadede kullanacaksınız.
Marka Yaratma Stratejileri kursu sonrasında uluslararası bir marka olabilir miyiz?
Marka Yaratma Stratejileri Kursu, markanızı uluslararası platformlara hazırlayacaktır. Öğrendiğiniz yönetme ve geliştirme stratejilerini uygularsanız dünya çapında bir marka olursunuz.
Marka Yaratma Stratejileri sonunda aldığım sertifika iş bulmamı sağlar mı?
Kurs sonunda alacağınız sertifika ile marka yöneticisi olarak kurumsal firmalarda, reklam ajanslarında, sosyal medya ajanslarında çalışabilirsiniz. Marka sorumlusu olarak uluslararası ticaret firmalarında yer alabilirsiniz.
Türkiye’nin Kişisel ve Kurumsal Gelişim Merkezi
Rakamlarla İmaj Akademi
Kurumsal Eğitim
Bireysel Eğitim
İmaj Danışmanlığı
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Marka Yaratma Stratejileri Kursu ve bütün eğitimlerimiz ile hizmetinizdeyiz!
Nerelerdeyiz? Satış ve Pazarlama Eğitimleri
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya