Müşterinizi Yakından Tanıyın! – İmaj Eğitimleri
Çağrı merkezi çalışanları, müşteri karşılama ve yönlendirme görevi olanlar, telefonda satış ve pazarlama yapanlar, çağrı merkezlerinde çalışmak isteyenler için etkili iletişim kurma ve anlama yöntemlerini anlatan Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi!
Çağrı Merkezi Yönetimi kursu ile doğru ve etkileyici iletişim kuran, ihtiyaç analizi yapabilen, kaliteli soru sormayı bilen, profesyonel hizmet vererek herkesin çalışmak isteyeceği bir çağrı merkezi çalışanı olmak için kişisel gelişiminize katkıda bulunacak Çağrı Merkezi Yönetimi Kursu eğitimlerimizi kaçırmayın…
Neler Kazanacaksınız? – Çağrı Merkezi Eğitimleri
- İletişimin temel ilkelerini öğreneceksiniz.
- Doğru ve etkileyici konuşma yapabileceksiniz.
- İhtiyaçları doğru anlayabileceksiniz.
- Dinleme ve soru sorma becerilerinizi geliştireceksiniz.
- Telefonda iletişim kurmayı öğreneceksiniz.
- Müşteri bağlılığı yaratabileceksiniz.
- Ses ve nefes kullanımını öğreneceksiniz.
- Kariyer basamaklarını güvenle çıkacaksınız.
Bireysel Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi Ders Programı – Neler Öğreneceksiniz?
1.Çağrı Merkezleri
- Çağrı merkezlerinin önemi, gerekliliği
- Çağrı merkezlerinde çalışmak
- Kurum kültürünün gelişiminde çağrı merkezlerinin önemi
- Motivasyonun etkisi
- Farklı kişilik yapılarına göre motivasyon teknikleri
- Kurum kültürü uyumu
2.Telefonda İletişim
- Telefonda hizmet kalitesi
- Telefonda etkin dinleme
- Telefonda iletişim engelleri ve çatışmaları
- Telefonda iletişim hataları
- Müşteri odaklılık
- Telefonda tutum ve davranışların önemi
- Müşterileri kızdıran durumlar
- Telefonda açılış – bekletme ve kapanış kuralları
- Her şikayet değerlidir
- Çağrı değerlendirme
3.Diksiyon
- Sözcük ve ses kullanımı
- Ses tonu ve nezaket
- Vurgu ve tonlama
- Uygulama örnekleri
4.Telefonda Güzel-Etkili-Doğru Konuşma
- Çağrı merkezinde etkili dinleme ve konuşma teknikleri
- Konuşmada canlılık ve doğallık
- Konuşmada seçilen sözcüklerin önemi
- Hedef kitleye uygunluk
- İstenmeyen kelimeler
- Güven, teyit, anlama, bekletme, empati
5.Telefonda Bilgi Toplama, Soru Sorma ve Çözüm Sunma Teknikleri
- Soru türleri
- Etkili soru sorma becerileri
- Etkili soru sormanın önemi
- Güven alanı oluşturma
- Telefonda problem çözme
- İkna teknikleri
6.Müşteri – Danışan Tipleri
- Zor insan ve zor durumlarla telefonda baş etme
- Örnek olay canlandırma tekniğiyle uygulama örnekleri
7.Çağrı Merkezinde Stresle Baş Etme
- Kişilik tiplerinin strese etkisi
- Stres kaynakları
- Stresin aşamaları
- Çağrı merkezlerinde stresin nedenleri ve sonuçları
- Stresin motivasyona etkisi
- Stresin kurum kültürüne etkisi
- Stresi yönetmek
- Stres önleyici etkinlikler: Zaman yönetimi, Planlama, Enerji Grafiği
- Stres tutum ölçeği testi
- Tükenme ölçeği testi
- Stres kaynakları testi
- Uygulamalar
8.Müşteri Odaklı Hizmet Yaklaşımı
- Hizmet odaklı yaklaşımın temelleri
- Değişen müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına yanıt verebilmek
- Müşteriyi elde tutmanın önemi
- Bir müşteri kaybının firmaya rakamsal sonuçları
- Etkin dinleme
- Öz değerlendirme
- Telefonla iletişimde müşterileri rahatsız eden ifadeler
- Telefonla etkin iletişime uygun kelime dağarcığı geliştirmek
- Görüşmeyi kontrol etme kriterleri
- Görüşmenin kontrolünüzden çıkmasının sebepleri
9.Çağrı Alma Uygulamaları
- Örnek çağrı dinlemeleri
- Çağrı alma uygulaması
Kurs Bilgisi:
Sınıf Seçenekleri:
Sıkça Sorulan Sorular
Bireysel Çağrı Merkezi Yönetimi eğitimi içerisinde uygulama dersleri var mı?
Eğitimlerimizde çağrı merkezinde nasıl telefon cevaplanacağı, nasıl yanıt verileceği, iletişimin nasıl daha sağlıklı oluşturulacağı uygulamalı olarak gösterilmektedir.
Çağrı Merkezi Yönetimi kursu kariyerime nasıl faydalı olacak?
Çağrı merkezi çalışanıysanız daha iyi dinleme ve konuşma kabiliyeti edineceksiniz. Müşterilerinizi daha iyi anlayacaksınız, stresinizi kontrol edebileceksiniz. Başarılı bir kariyeriniz olacak.
Bireysel Çağrı Merkezi Yönetimi eğitimi sonunda nerelerde çalışabilirim?
Eğitim sonunda bankalarda, devlet kurumlarında, satış ve pazarlama yapan firmalarda, tanıtım ve tasarım hizmeti veren ajanslarda, kısacası çağrı merkezine sahip her iş yerinde çalışabilirsiniz.
Türkiye’nin Kişisel ve Kurumsal Gelişim Merkezi
Rakamlarla İmaj Akademi
Kurumsal Eğitim
Bireysel Eğitim
İmaj Danışmanlığı
Katılımcı Memnuniyeti
Başarı Oranı
Öğrenme Garantisi
Yorumlar
İstanbul Genelinde Eğitim – Her Yerde Akademi Kalitesi!
İstanbul’da Taksim, Bakırköy, Kadıköy şubelerimizde eğitimlerinizi alabilirsiniz. Farklı şehirlerden kentimize geldiğinizde Tatil Home partnerliği ile uçak / otobüs bileti ve konaklama imkanları sunmaktayız. Kayıt yaptıran kursiyerlerimizin uçak bileti ve otel rezervasyonları Türk Hava Yolları yetkili satış acentesi ve yurt içi-yurtdışı otel rezervasyon operatörü Tatil Home işbirliği ile yapılmaktadır.
Yakında Ankara, İzmir, İzmit, Bursa ve Muğla’da Bireysel Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimi ve bütün eğitimlerimiz ile hizmetinizdeyiz!
Nerelerdeyiz?
- Taksim
- Bakırköy
- Kadıköy
Yakında Nerelerde Olacağız?
- Ankara
- İzmir
- İzmit
- Bursa
- Muğla
- Antalya